Administrative Assistant Contrat : CDI

Il y a 1 year ago | Informatique | Rabat | 116 Vues

Connectez-vous pour accéder plus rapidement aux meilleurs offres. Cliquez ici si vous n'avez pas encore un compte.
Entreprise

Partenaire des entreprises en France et dans le monde, Orange Business Services est présent dans plus de 160 pays et territoires et dispose du réseau sans couture le plus étendu au monde. Plus de 2 millions de professionnels, entreprises et collectivités en France ainsi que 3 000 multinationales nous font confiance chaque jour.

Orange Business Maroc est une entité d’Orange Business Services spécialisée dans la conception et le développement de services applicatifs et l’intégration de systèmes. Elle soutient également la croissance des services Connectivité et Services Managés.

Les projets que nous déployons pour les entreprises sont complexes et structurants pour elles. Partenaire de la transformation digitale des entreprises, nous recherchons des hommes et des femmes orientés clients, passionnés, pionniers et conquérants.

En 2018, Orange a obtenu à nouveau la certification « Top Employer Africa 2018 » pour la cinquième année consécutive et s'est vu remettre pour la troisième fois consécutive la certification « Top Employer Global 2018 ». Cette certification consacre les meilleures politiques et pratiques en termes de programmes de ressources humaines.

Adresse

Technopolis ,11100 Sala Al Jadida, Maroc .

Poste
  • You will support your internationally based managers in carrying out their activities in a search for efficiency and effectiveness.
  • You organize the activity and optimize time by carrying out the activities of assistant, with a good level of autonomy, and transverse tasks with full responsibility.
  • You will organize and coordinate activities and information, including digital information, by interfacing with the teams and their contacts, specifically for each department.
  • You will work in close collaboration with three departments/managers.
  • Within the entity, you ensure the activities of classic assistant (proactive management of the agenda of the director).
  • You organize team meetings proactively (agenda, minutes, planning).
  • You manage the entry and exit procedures: management of the directory, DMI, etc...
  • You ensure the preparation of certain internal events (participants, room reservations, requests for quotes and orders from external service providers, etc.)
  • You will carry out purchase requests with referenced suppliers and will be able to follow them (budget).
  • Manage the orders of small supplies for the teams.
Profile recherché
  • A multicultural environment. You will be based in Orange premises in your location (Rabat) in order to work with 3 managers based in France, or remotely.
  • Fluent in French and English-both written and spoken
  • Mastery of digital tools (Teams/ Outlook/ Word ...)
  • Ability to work remotely.
  • Organizational skills and ability to manage priorities.
  • Ability to work together: create links and foster a spirit of cooperation.
  • Good communication skills both written and verbal
  • Use and secure data: information security and ethics.