Bilingual Team Manager - (EN/FR) Contrat : CDI

Il y a 1 month ago | Centre d'appel | Fès | 8 Vues

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Entreprise

Sitel Group est leader mondial des services intégrés au cœur de l’Expérience Client. Nous sommes présents dans 29 pays, avec 80 000 Collaborateurs parlant 50 langues, nous accompagnons chaque jour plus de 400 partenaires dans le monde.

L’ADN de Sitel Group repose sur notre crédo « Create Connexion. Value Conversation », sur l’innovation permanente et le développement de nouvelles solutions visant à transformer la Relation Client en expérience véritablement personnalisée pour le client. Nous avons à cœur d’aider les marques à fidéliser leurs clients et à toujours augmenter leur satisfaction. Nous conservons et déployons des solutions adaptées à chacun de nos clients et permettant une gestion de bout en bout de l’Expérience Client.

En Afrique, nous comptons 8000 collaborateurs répartis sur Casablanca, Rabat, Fès, Abidjan et Dakar.

Notre performance opérationnelle repose sur la culture du « People First » portée par nos équipes à tous les niveaux de l’entreprise.

Cette devise se traduit quotidiennement à travers nos 4 valeurs :

Be Bold, Build Trust , Work Together , Wow Customers.

Adresse

1100 Bd El Qods, Sidi Maârouf), Casanearshore Park

Poste

Sitel Fès is looking for an experienced Team Manager for a project involving a reputable enterprise. As a Team Manager, you role will be to:

- Ensure that calls are handled professionally.
- Provide direction and guidance to guarantee the consistent achievement of key performance metrics.
- Achieve, measure, report, and communicate metric goal attainment for assigned team.
- Ensure accurate and timely communication of client and campaign issues to Manager Site Operations.
- Consistently achieve goals for the number of call monitoring per week and scores for an assigned team of
customer service agents.
- Coach, mentor and develop agent team for skills expansion and promotional opportunities.
- Perform other duties as assigned.

Profile recherché

Succesful applicants must meet the following criteria:

- Fluent in English and French (excellent oral and written communication skills) as you will be required to handle meetings with top management based in the Canada.
- Minimum of 2 years as team manager, in a call centre environment.
- Charisma, integrity, a spirit of challenge, leadership, communication and management skills are all necessary qualities that can guarantee a successful career.

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