Bilingual Trainer Experienced (English/French) Contrat : CDI

Il y a 3 weeks ago | Centre d'appel | Rabat | 8 Vues

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Entreprise

Sitel Group est leader mondial des services intégrés au cœur de l’Expérience Client. Nous sommes présents dans 25 pays, avec 75 000 Collaborateurs parlant 48 langues, nous accompagnons chaque jour plus de 400 partenaires dans le monde.

L’ADN de Sitel Group repose sur notre crédo « Empower humains, enhance brands », sur l’innovation permanente et le développement de nouvelles solutions visant à transformer la Relation Client en expérience véritablement personnalisée pour le client. Nous avons à cœur d’aider les marques à fidéliser leurs clients et à toujours augmenter leur satisfaction. Nous conservons et déployons des solutions adaptées à chacun de nos clients et permettant une gestion de bout en bout de l’Expérience Client.

Acticall Sitel Group

En Afrique, nous comptons 6200 collaborateurs répartis sur Casablanca, Rabat, Fès, Abidjan et Dakar.

Notre performance opérationnelle repose sur la culture du « People First » portée par nos équipes à tous les niveaux de l’entreprise.

Cette devise se traduit quotidiennement à travers nos 4 valeurs :

Be Bold, Build Trust , Work Together , Wow Customers.

Adresse

1100 Bd El Qods, Sidi Maârouf), Casanearshore Park

Poste


- Train and guide new recruits on process and product knowledge.
- Assist and provide quality follow-up to new agents during their first weeks of production.
- Provide ongoing training to existing agents on new products, services, customer service skills, programme changes and market launches.
- Carry out qualitative call monitoring in conjunction with the customer, provide constructive feedback and consequently implement action plans.
- Develop monthly quizzes.
- Develop technical skills as the product evolves.
- Adhere to the group's safety policy and procedures.

Profile recherché


- 2 years of higher education in computer systems and networks or in computer development or similar
- A minimum of 12 months proven experience as a customer service trainer, preferably in a technical department
- Experience in creating formal multimedia presentations
- Strong knowledge of the latest corporate training techniques.
- Excellent computer skills including Word, Excel and PowerPoint
- Excellent time management and organisational skills
- Excellent communication skills in English and in English

Like all positions in our company, this position is open to people with disabilities or reduced mobility.

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