Corporate CRM Support Contrat : CDI

Il y a 1 month ago | Distribution | Mohammedia | 15 Vues

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Entreprise

Référence mondiale depuis 50 ans en matière de recherche et de gestion des compétences, nous accompagnons depuis 1997 l'entreprise marocaine dans ses mutations.
Novateurs et leaders d'opinion, notre ambition est de faire évoluer les mentalités et la culture des ressources humaines au Maroc. Le capital humain, créateur de valeur ajoutée, est pour nous plus qu'une vision, c'est un état d'esprit et une philosophie de groupe qui donne un sens à nos actions.
Au quotidien, nous nous rassemblons autour de valeurs fortes et, sur la base d'une organisation rigoureuse, appliquons une notion essentielle, celle du partenariat. Recruter vos futurs collaborateurs, vous accompagner dans votre flexibilité est notre métier.

Adresse

Tour Végétale JASMIN | 1, rue des Plateformes - Lot N°123 -20036 – Casablanca

Poste

The Corporate CRM support masters the CRM functions and countries specificities. He reinforces the appropriation and use of the CRM tool inside the Group. He guarantees the support for the users and the interface with IT team on problem resolution. He transmits the best practices and consolidates the requests for tool evolution. Communicates on the evolutions of the tool to the subsidiaries.

CRM Implementation :

  • Keep informed about new deployment with CRM Change Mgr ,
  • Master the training tools and propose adjustment if necessary to local needs with GTS team,
  • Build his network with local subsidiary’s key user.

Operations situation:

- Assistance & Maintenance:

  • Available for user assistance and interface with central CRM support for support level 2
  • Adjust training support according to the FAQ on the tools
  • Pre-qualify the incident and send solution or provide support to key users.
  • Identify technical problem and generate the IT ticket to the skilled resource in IT
  • Communicate the tool evolutions / resolution lead time to local key users

- Data base Management and skills :

  • Master the configuration of rules in the CRM
  • Manage regular query for data base analysis (Companies, Users, Projects, Pricing, ….) and share it with the subsidiary Management and CRM Expert,
  • Support local team on the best practices for Data Base Management (Quality data base Mgt, Registration Number control,….)
  • Support subsidiaries (Key User, Office Mgr,…) to check the Companies bases accuracy (ZIP Codes, NACE Codes,…).
Profile recherché

EXPERIENCE / KNOWLEDGE OR PARTICULAR CAPACITIES

  • Close to the sales environment
  • 3 - 5 Years of experience
  • Experience in Sales or Front Office is a advantage
  • French, English speaking

PERSONAL QUALITY

  • Service oriented,
  • Cross-functional Vision (Customer service, FO, Marketing, IT…)
  • Pedagogy & Change Management
  • Team Work
  • Easy communication
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informatique electronique