English Customer Advisers (Automotive Sector) Contrat : CDI

Il y a 1 year ago | Centre d'appel | Casablanca | 169 Vues

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Entreprise

Sitel Group est leader mondial des services intégrés au cœur de l’Expérience Client.

Nous sommes présents dans 40 pays, avec 160 000 Collaborateurs parlant 50 langues. Nous accompagnons chaque jour plus de 700 partenaires dans le monde.

L’ADN de Sitel Group repose sur notre crédo « Create Connexion. Value Conversation », sur l’innovation permanente et le développement de nouvelles solutions visant à transformer la Relation Client en expérience véritablement personnalisée pour le client. Nous avons à cœur d’aider les marques à fidéliser leurs clients et à toujours augmenter leur satisfaction. Nous conservons et déployons des solutions adaptées à chacun de nos clients et permettant une gestion de bout en bout de l’Expérience Client.

En Afrique, nous comptons plus de 8600 collaborateurs répartis sur Casablanca, Rabat, Fès, Abidjan, Dakar et le Caire.

Notre performance opérationnelle repose sur la culture du « People First » portée par nos équipes à tous les niveaux de l’entreprise.

Cette devise se traduit quotidiennement à travers nos 4 valeurs :

Be Bold, Build Trust, Work Together, Wow Customers.

Adresse

1100 Bd El Qods, Sidi Maârouf), Casanearshore Park

Poste

As a Customer Care Agent on behalf of a leading company in the automotive sector, you will have to answer calls and emails with the main objective of providing excellent service in all situations (Questions, complaints, requests for advice and assistance.
Among your attributes:
- Respond to a wide variety of customer cases by phone and email
- Listen carefully to customer requests by denying them understanding
- Opt for the best route (appeal procedure) to deal with the client case
- Stay professional and calm in any situation
- Demonstrate an attitude that reflects the best possible image of the company.

Profile recherché

- Fluency in English in formal speaking and writing
- Demonstrate experience of customer service in a call center environment, preferably in a project very focused on customer satisfaction.
- A mastery of customer relationship management techniques (CRM)
- Relational ease
- Lots of calm and self-control
- Know how to demonstrate a high level of empathy and understanding of the discourse and the need of the interlocutor.

Like all positions in our company, this position is open to people with disabilities as well.

Click below to apply:

https://sitel.harver.com/app/landing/61eed7c5b069130012c85f3b/login?utm_source=REKRUTE&utm_campaign=Job_Boards

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