English speaking Trainer Contrat : CDI

Il y a 1 month ago | Offshoring / Nearshoring | Casablanca | 11 Vues

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Entreprise

Acteur global de l’outsourcing, Intelcia conjugue depuis 20 ans talents, technologies et processus pour offrir un service sur-mesure et des compétences aux standards internationaux à ses clients à travers le monde. Le groupe propose ainsi, une offre globale et multisectorielle autour de 4 pôles de solutions : Customer Relationship Management, IT Solutions, Business Process Outsourcing et Digital Services.

Présent dans 18 pays, en Afrique, en Europe et en Amérique, le groupe compte actuellement plus 35 000 collaborateurs répartis sur 72 centres opérationnels, en propre et à travers des partenaires.

Chez intelcia, nous avons créé les conditions pour accueillir et cultiver les talents, pour qu’ils aient envie de nous rejoindre et se sentent assez bien pour rester avec nous. Pour qu’ils fassent de leur mieux tous les jours, et qu’ils fassent encore mieux dans le futur. Pour qu’ils relèvent les challenges auxquels ils doivent faire face.

Etes-vous prêts à relever de nouveaux défis et évoluer dans un environnement agile et innovant ? Si oui, votre candidature nous intéresse.

Adresse

nearshore Park 1100, Boulevard Al Qods

Poste
About the role

Your role is to prepare and conduct training sessions in accordance with the expectations of the company and the client.

Ensure the proper integration of new employees and participate in the development of the skills of the production teams in order to contribute to the maintenance and development of the centre's knowledge and skills.

What You'll Do

To manage the learning and professional development of the agents, virtual and classroom based training programs.

  • Adaptation and design of training actions
  • Adapt, correct, develop training modules (e.g. personalized handling of training books, creation of new content, educational processes, knowledge tests, etc.)
  • Design training sessions
  • Preparation and animation of training sessions
  • Provide administrative and logistical management of training (ex: collect the supporting documents, check the material,...)
  • Animate the training and regulate the group (eg: structuring one's speech, speaking in public, managing conflicts, etc.)
  • Controlling and monitoring the progress of trainees…
  • Attend quality and training meetings with the client
Profile recherché
Who you are
  • 2-3 years of job specific work experience preferably in the retail industry
  • Highly integrative with strong business mind, data focus and results orientation
  • Conceptual thinker with ability to multi-task and manage a heavy workload
  • Strong work ethic with flexible approach
  • Customer oriented, approachable and strong interpersonal skills
  • Excellent written and verbal communication skills
  • A strong team player with an international mindset
  • Excellent organization, time management and problem-solving skills
  • Excellent MS Office skills in particular PowerPoint
  • Geographically mobile
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