Responsable plateau anglophone Contrat : CDI

Il y a 11 months ago | Aéronautique / Spatial | Casablanca | 80 Vues

Connectez-vous pour accéder plus rapidement aux meilleurs offres. Cliquez ici si vous n'avez pas encore un compte.
Entreprise

Xpertize est un bureau de recrutement unique en son genre offrant une approche 360° à ses clients dans le but d’identifier les meilleurs candidats dans le marché, que ceux-ci soient activement ou passivement à la recherche de nouvelles opportunités.

Xpertize combine avec succès et de manière ouvertement affichée le head hunting (approche directe des candidats dans leur fonction actuelle) et le social hunting (approche indirecte des candidats via une exploitation intensive des réseaux sociaux privés et professionnels).

Cette combinaison unique s’appuyant d’une part sur une méthodologie traditionnelle de recherche de candidats et, d’autre part, sur la puissance offerte par les réseaux sociaux permet à Xpertize d’optimiser la phase d’identification de candidats et de se concentrer sur l’analyse de leurs compétences.

Cette méthodologie unique a un impact direct sur la qualité des candidats identifiés d’une part, et sur la rapidité d’engagement du candidat idéal d’autre part.

Adresse

Immeubless Casa Busine Center, Lot Mandarona 300, N°2, 5ème Etage, Sidi Maârouf

Poste

Management of a Production Business Unit Ensure the maintenance and development of the turnover and margin of its activities

  • Coordinate the different internal and external actors linked to the activity
  • Manage changes and optimize the management of the unit on the production aspects
  • Implement appropriate corrective actions following internal meetings
  • Manage customer relations during professional meetings with his contacts at Group level (CSC BE, Tui MMT, etc.)
  • Coordinate his work with the company’s Management Committee

People Management Manage a multidisciplinary team (Team lead, Trainers, QASP)

  • Maintain and develop the skills of your team
  • Maintain a satisfying social climate
  • Identify the tasks of the team leads and set their objectives in accordance with the commitments made to the department managers at the Group level
  • Providing leadership guidance to the team

KPI results Ensure good information of its actions with its internal interlocutors

  • Provide a clear follow-up of the activity in collaboration with the customer (reporting, dashboards and customer interfaces, improvement proposals, control and follow-up of the activity)
  • Ensure compliance with the qualitative and quantitative contractual commitments established and defined in the Service Agreement and eventual certifications and labels

Activity Sizing Identify the right FTE sizing for each activity and express recruiting needs in the correct deadlines

  • Calibrate FTE numbers vs activity Forecast
Profile recherché
  • Bac+ 3 in Management/ Tourism & Hospitality
  • Required Relevant Work Experience : 5 years
  • Higher education in management, business
  • Significant experience in management
  • Mastery of the activity and tools in Customer Contact Center
  • Mastery of management (financial, accounting, activity monitoring)Possess the gravitas to ensure credibility demonstrated at all levels of the business
Recherches emploi associées
call centers