TL Customer Service - Customer (H/F) Contrat : CDI

Il y a 4 months ago | Aéronautique / Spatial | Agadir | 52 Vues

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Entreprise

LEONI, est lefournisseur mondial de produits, solutions et services pour la gestion de l'énergie et des données dans l'industrie automobile. Notre groupe qui est coté en bourse compte environ 95 000 collaborateurs dans 27 pays et a généré un chiffre d'affaires consolidé de 5,1 milliards d'euros en 2022.

LEONI Maroc est un opérateur majeur du secteur du câblage depuis plus de 50 ans. Avec près de 16 000 collaboratrices et collaborateurs opérant dans 10 unités de production réparties sur Ain Sbaa, Bouskoura, Berrechid, Bouznika et Agadir. LEONI fait partie des plus gros employeurs au Maroc.

Chez LEONI Maroc, nous combinons tradition et progrès et nous attendons de vous que vous écriviez, avec nous, le prochain chapitre de cette success story. Chez nous, votre personnalité peut s'exprimer et vous pouvez faire appel à vos meilleures performances chaque jour. Nous offrons des libertés sur lesquelles vous pouvez compter et des principes qui nous rendent meilleurs chaque jour.

NOUS REJOINDRE, c’est choisir de ne pas vous contenter au quotidien, de multiplier vos connaissances, de vivre pleinement vos responsabilités et bénéficier ainsi d’une formidable capacité d’ascension.

Bienvenue chez LEONI !

Adresse

Ecopark, Sidi El Mekki, route de Had Soualem

Poste

- Manages and supervises the Customer Service org unit according to defined objectives and KPIs
- Identifies potential for improvement in area of responsibility, offers consulting and contributes to improvement of service delivery
- Takes responsibility for standard & governance adherence and process execution
- Leads the direct reports in the area of responsibility
- Plans the regular team activity in order to cover all the activity stages and reply to all the requests received
- Defines the team members’ objectives, tasks and responsibilities. Provides clear instructions, monitoring and evaluation of the results
- Identifies the training and development needs of direct reports, follows the subordinates' professional development and provides assistance for using newly acquired knowledge
- Proposes and applies measures for improving team performance, organizational flexibility, diversity, succession planning, coaching, change management and personal growth

Functional accountability for Customer Service on customer level:

- Supervises customer service activities for selected customers, day to day operations between ADC, customers, LEONI production facilities & third part logistics and inventory accuracy in area of responsibility (e. g. cycle counting and yearly stock take process)
- Executes emergency measures in case of missing finished goods to fulfill customer demand and in case of process non-compliance by external logistics service provider
- Creates yearly planning of structure and logistics cost budget in principle companies (e. g. delivery centers and implements actions to reach costs targets)"

Profile recherché
  • Master's degree in logistic with a min 3 years of experience
  • Strong leadership skills.
  • Excellent communication skills.
  • Analytical skills.
  • Problem-solving skills.
  • Excellent interpersonal skills.
  • Highly organized.
  • Good people skills.
  • Fluent English
  • Fluent in French
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