Team Manager Contrat : CDI

Il y a 8 months ago | Centre d'appel | Rabat | 61 Vues

Connectez-vous pour accéder plus rapidement aux meilleurs offres. Cliquez ici si vous n'avez pas encore un compte.
Entreprise

Sitel Group devient officiellement Foundever™.

Foundever™ est un leader mondial de l'expérience client (CX). Avec 170 000 collaborateurs dans le monde, nous sommes l’équipe derrière les meilleures expériences des 750 plus grandes marques internationales et digitales.

Nos solutions CX innovantes, notre technologie et notre expertise sont conçues pour répondre aux besoins opérationnels de nos clients et leur offrir une expérience sans couture, partout et à tout moment. Prenant en charge 9 millions d’expériences chaque jour dans plus de 60 langues et 45 pays, Foundever combine la force d’une présence mondiale à une approche entrepreneuriale, permettant aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs de transformer leur CX.

Adresse

1100 Bd El Qods, Sidi Maârouf), Casanearshore Park

Poste

Foundever Rabat is recruiting a Team Manager for the UK market and your mission will be to supervise, motivate and manage in all aspects a team responsible for providing an excellent support service.
Under the guidance of the Project Operation Manager, your tasks will be:

• Provide clear direction and guidance to ensure consistent achievement of key performance metrics
• Effective interpersonal, coaching, and leadership skills
• Evaluate continuously the skills and competences of your team by partly determining what are their improvement areas through continuous learning (To be defined with the learning department)
• Strong facility with teamwork and an ability to learn and adapt quickly.
• Work actively to achieve the key performance indicators
• Generate reports and statistics as agreed with the client and project management

Profile recherché

• 1-2 years of overall experience in managing a team.
• Demonstrated ability to build, develop and handle a group of people.
• Ability to support Business and provide solutions to customer pain points.
• Ability to organize, prioritize and schedule work assignments.
• Strong interpersonal and communication skills.
• Confident in using Microsoft Package (especially Excel).
• Strong in data interpretation and analysis.

Recherches emploi associées
call centers